ABD polisi 2015 yılının başından beri 776 kişiyi katletti

ABD polisi 2015 yılının başından beri 680 kişiyi vurarak öldürdü, toplam ölüm sayısı ise 776.

Independent’ın haberine göre ABD polisi 2015’in başlangıcından beri 776 kişiyi öldürdü. Ölenlerin 680’inin tabancayla vurulduğu, 39’unun eloktroşokla öldürüldüğü, 26’sının arabayla ezildiği, 28 kişininse gözaltında öldüğü bildiriliyor.

İnsanların polis öldürmesininse çok nadir olduğu aktarılırken, ABD polisinin pek çok olayda, ilgisiz kişileri öldürdüğü de biliniyor.

Polislerin ölümlerin ardından genellikle ceza almadığı veya asgari cezalara çarptırıldıkları da söyleniyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.